fredag den 9. december 2011

9.december

I dag skal vi have store nissedag på mit arbejde, og i aften skal der være julefrokost:0). Det plejer at være super hyggeligt til vores nissedag. Vi starter med fælles morgenbrød, og bagefter går vi gang med at arbejde(lidt). Mit team tog numsen på alle sidste år og gik lucia. Vores ”luciabrud” var vores 2 meter høje skaldede it-mand, og så kom alle vi andre 9 vandrende efter, og tro mig synge det kan vi ikke, men vi hyggede os. I år har vi julemanden der bliver trukket i kane af 2 rensdyr, og en masse nissepiger og engle. Vi er berygtede som det tossede team;0). Så skal vi have pakkeleg, på en meget anderledes måde, da det varer over hele dage. Vi slutter af med glögg og æbleskiver kl. 16, inden vi skal klæde om til julefrokosten.

Jeg har slet ikke fået vist alle mine flotte gaver fra min pakkekalender, fra min søde scrapveninde.

gaver

Glæder mig til at komme i gang med at bruge det.

Kan I alle have en rigtig god 9. december.

7 kommentarer:

  1. Det lyder som en hyggelig og sjov dag. Den med Lucia lød sjov. Lækre gaver du har modtaget også!

    SvarSlet
  2. åhhh det ville jeg gerne havde set, jers optog, med den nuttede lucia brud *GG*
    Kan lige se det for mig fnissss.
    Lyder som en hel vild sjov og hyggelig dag/ aften i har tradition for : )
    Skønne gaver du har fået : )
    Rigtig god 9 dec

    SvarSlet
  3. MUMS... dejlige gaver... og god fornøjelse med nisserier og julefrokost...

    SvarSlet
  4. Store nissedag !! haha. Det lyder som en dejlig arbejdsplads. Og som om I forstår, at få lidt sjov ud af hverdagen.
    Gid du havde et foto af det Luciaoptog....Det ville jeg godt se.
    Jeg håber, I hygger jer igen i år.
    Fine ting i den kalender.

    SvarSlet
  5. Det lyder virkelig som en kanon hygge dag den julefrokost:-)
    Nogle rigtig fine ting du har fået, god aften

    SvarSlet
  6. Det lyder som en rigtig sjov og fornøjelig dag I har på arbejdspladsen her op mod jul.
    Sikke fine kalendergaver du har fået.

    SvarSlet
  7. Det lyder helt afgjort som en helt igennem hyggelig og sjov dag. Så god fornøjelse - og god julefrokost i aften :)

    SvarSlet