fredag den 7. december 2012

7. december – lidt OSH kort

 

2012-10-01 020   2012-10-01 018

Dette er kort jeg har lavet til OSH i min sommerferie, jeg laver som regel 8-10 stykker af hver, da jeg ved, at de bliver fordelt til forskellige lejre. Papiret er noget gammelt jeg har haft liggende, og dies’ene var nogle jeg aldrig havde fået brugt:) Har sat mig for at jeg skal have lavet mindst 15 julekort om måneden til OSH, da jeg ved hvor glad modtageren af et kort fra en soldat bliver.

Det bliver et kort indlæg i dag, da mit hoved har en dårlig dag:(.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare smukke - jeg er sikker på at der er nogle der bliver glad for at kunne bruge dem :)

    SvarSlet
  2. Super flotte kort : )) sikke en god ide at fordele julekort over hele året : )
    God bedring med hovdet : )
    Rigtig god aften her d 7 dec : )

    SvarSlet
  3. Søde julekort til OSH.
    God 8. dec.

    SvarSlet
  4. Fine julekort til OSH.
    Jeg gider ikke lave mange af samme slags, selv om det nok var praktisk. Jeg sidder og nusser med et kort af gangen, og så tager det lang tid.....Måske jeg bliver bedre i det nye år...
    God 8. dec.

    SvarSlet
  5. Rigtig søde julekort.
    Du må have en god weekend.

    SvarSlet
  6. God bedring med hovedet og ja det var nogle fine julekort - faktisk fik du mig til at huske at bruge min die med kruset til lidt andre ting end jeg havde gjort. =0) knus og god weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  7. Søde julekort - og en rigtig god ide med OSH

    SvarSlet