tirsdag den 11. december 2012

11. december–Flere OSH kort

Her er lige lidt flere kort, som jeg har lavet i min sommerferie, sendt af sted til OSH.

2012-10-02 001

Alle de julekort jeg har lavet til OSH i år, er lavet af noget af alt det julepapir, jeg er “kommet til” at købe de sidste par år, og ikke fået brugt ret meget af.

2012-10-01 006

Det værste er, at jeg stadig har en pæn bunke tilbage, så der skal bare laves flere julekort tii OSH. Er jeg den eneste der har sådan en bunke?

Kan I alle have en god aften.

6 kommentarer:

  1. Sikke skønne julekort du har lavet : ) hatten af for at du sidder og laver dem i løbet af sommeren : ) de tror jeg ikke jeg kunne tihi
    Har haft vil jeg sige lige pt har jeg faktisk næsten ingen julepapir, har næsten ikke købt noget i år, så jeg er ved at få tømt ud.
    Rigtig god aften her d. 11 dec
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine ! Jeg kan godt lige at lave julekort om sommeren, hvorfor aner jeg ikke ??? - JO - jeg har rigtig meget julepapir til at ligge i gemmerne, det er møg irriterende...Det er lige før vi skulle lave en julekort-af-rester aften ;-)

    SvarSlet
  3. Ih hvor er de flotte og tro jeg har også en bunke, vil du have min? ses knus

    SvarSlet
  4. Rigtig søde kort, du har lavet til OSH.
    God vinterdag.

    SvarSlet
  5. Sikken en produktion - søde kort.

    SvarSlet
  6. søde julekort, og dejligt at få brugt resterne.
    så lige æsken i dit forrige indlæg, den er rigtig flot, måske man skal forsøge sig

    SvarSlet