torsdag den 6. december 2012

6. december - gaver

På mit arbejde julehygger vi hvert år, og i år er ingen undtagelse. I år skal hvert team pynte deres “område” op, og så kommer der et dommerpanel og bedømmer, hvem der har pyntet bedst op efter deres smag. I vores team har vi prøvet at holde det nogen-lunde smagsfuldt, men det er lidt svært når vi er ti der skal blive enige, og det er både mænd og kvinder. Vi har i rigtig mange år haft sådan et “amerikansk” fiberjuletræ der skiftede farver hele tiden, men i år kunne det ikke mere. Så vi har været ude og købe et plastic juletræ med lys på.

juletræ

Vi har også lavet et nisselandskab, men billedet blev ikke så godt, men jeg skal nok få taget et nyt i morgen.

I mit team medbringer vi alle 3 gaver, som vi trækker lod om i ugerne op til jul. Det er rigtig hyggeligt, især efter vi er blevet enige om at det skal være “ordentlige” gaver. Jeg fik disse nisser i min gave i dag:)

gave 

Her til aften har min svigerdatter været her og scrappe. Det er lidt hyggeligt at vi kan scrappe sammen.

Kan I have en god aften.

6 kommentarer:

  1. Det er da virkeligt et smukt træ I har.
    Og sikke fine nisser. Det er nok klogt at købe ordentlige gaver, for det andet får man som regel nok af.
    PS: kig dig lige omkring her:
    http://janetkdesignfreedigitalvintagestuff.blogspot.dk/

    God fredag lige om lidt.

    SvarSlet
  2. Lækkert med sådan en tradition. Søde nisser.

    SvarSlet
  3. Dejligt at der også er julestemning på jobbet. Søde nisser du var heldig at få.

    SvarSlet
  4. Søde nisser og dejligt med traditioner på arbejdet.
    Du må have en dejlig weekend.

    SvarSlet
  5. Sikke en hyggelig tradition på jobbet :-) skønt at du har en svigerdatter at scrappe med, det er jo altid hyggeligt med selskab i den kreative stund ;-)

    SvarSlet