onsdag den 15. februar 2012

Fødselsdagsgaver

Jeg havde fødselsdag i går,og jeg havde en rigtig dejlig dag. Min mand og jeg hyggede med lidt morgenmad, og det var lidt(et æg og et krus te), for jeg skulle ind og spise morgenmad sammen med mine kollegaer, det er en fast tradition i mit team. Efter arbejde var jeg ude at spise sushi sammen med alle mine dejlige drenge(min mand og vores 2 drenge), det var bare så hyggeligt, men hold op hvor var der mange, fordi det var valentinsdag. Da vi kom hjem fra resturanten, kom min søde veninde Lene og hendes mand forbi til en kop kaffe. Jeg holder først fødselsdag, for familien på næste søndag, for min “lille” dreng fylder 21 på tirsdag, og for at vi ikke skal se familien to weekender i træk, så holder vi det sammen.

I skal da lige se alle min scrap-gaver:)

Gaver 1  Gaver 2

Gaver 3

Så nu skal jeg bare lige finde lidt tid, og så skal jeg scrappe…………..

Kan I have en dejlig aften.

5 kommentarer:

  1. Allerførst tillykke med fødselsdagen.
    Og tillykke med alle de superlækre gaver. Det er bare så velvalgte ting. God fornøjelse med legesagerne.

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen. Lækre gaver,du har fået. Dejligt med nyt legetøj.

    SvarSlet
  3. Forsinket til lykke. Sikke fine gaver du har fået... og
    det lyder super hyggeligt at spise ude i anledningen...
    Go' aften =0)

    SvarSlet
  4. Lækre gaver, jeg skal da vist igang med at opdrage min familie lidt ? Jeg får køkkenting og håndklæder til jule og fødselsdag ;-)

    SvarSlet
  5. Et stort forsinket tillykke med in fødselsdag : ) lyer som du havde en rigtig dejlig dag : )
    Super skønne gaver, dejligt med nyt "legetøj" håber du snart får tiden til at lege : )

    SvarSlet